Fel kell-e mondanom a h?ségnyilatkozatomat meglév? szolgáltatómmal?
Nem, mert a szolgáltatás különálló SIM chip-pel m?ködik, mely nem érinti az Ön meglév? el?fizetéseit.
Használhatom a telefonomon már meglév? adat el?fizetésemet is?
Nem, mert a szolgáltatás igénybevételének feltétele a pénztárgépbe épített SIM chip.
Meglév? pénztárgépem átalakítható-e úgy, hogy megfeleljen a jogszabályoknak?
Elképzelhet?, ez ügyben az Ön pénztárgépének gyártója, forgalmazója tud információt adni.
Mit tegyek, ha a pénztárgépem pincehelyiségben van, ahol még mobiltelefon lefedettség sincs?
Küls? antenna elhelyezésével oldható meg ez a probléma.
Mit tegyek, ha a határ közelében lakom?
A pénztárgépbe épített SIM chip jelenleg csak a hazai mobilszolgáltatók hálózatán bonyolít adatforgalmat, így nem kell magas roaming költségekkel számolnia egy esetleges, külföldi szolgáltató hálózatára történ? véletlen felcsatlakozás következtében.
Meddig kell lecserélnem a pénztárgépemet?
Err?l az érvényes jogszabályok rendelkeznek. Lásd törvényi szabályozás.
Hol vásárolhatok a jogszabályoknak megfelel? pénztárgépet?
Online a www.fiscatpenztargep.hu weboldalon, vagy az ott található elérhet?ségeink bármelyikén keresztül.
Vezetékes internetkapcsolattal már rendelkezik a vállalkozásom. Ezt használhatom-e?
Sajnos nem, mivel a szolgáltatás igénybevételének feltétele a pénztárgépbe épített SIM chip.
Mi alapján d?l el, hogy melyik csomagra kell el?fizetnem?
Amennyiben Önnek önálló pénztárgépe(i) van(nak), úgy a Kiskasszadíjcsomagra van szüksége a pénztárgép(ek)hez, ha PC alapú, hálózatba kapcsolt pénztárgéppe(kke)l rendelkezik, úgy a PC kassza díjcsomag szükséges.
Használhatom-e internetezésre is a Mobil Adat Kft. szolgáltatását?
Nem.
Szüneteltethet?-e a szolgáltatás?
Igen. A szüneteltetés iránti igényét az El?fizet? írásban, postai úton, tértivevényes vagy ajánlott levéllel jelezheti a Szolgáltató felé (cím: 1037 Budapest, Montevideó u. 3/b. III/1.), kizárólag a Szolgáltató erre a célra rendszeresített formanyomtatványnak igénybe vételével (a formanyomtatvány letölthet? a Szolgáltató weboldalán: www.mobil-adat.hu).
Milyen iratok szükségesek a szerz?déskötéshez?
Aláírási címpéldány, személyi igazolvány, továbbá a pénztárgép azonosítója.
Hol tudok szerz?dést kötni?
Pénztárgép forgalmazó partnereinknél vagy a Mobil Adat Kft. irodájában.
Kell-e túlforgalmazási díjat fizetni?
Nem kell túlforgalmazási díjat fizetni.
A megszemélyesítést követ?en mikortól használható a pénztárgép?
Az automatikus provisioning rendszer alkalmazásával a pénztárgép a megszemélyesítést és az El?fizet?i Szerz?dések megkötését követ?en azonnal használható. A megszemélyesítést követ? 7 napon belül meg kell kötni az adatkommunikációs szerz?dést, ennek hiányában a szolgáltatás felfüggesztésre kerülhet. A felfüggesztett szolgáltatásokat a NAV ellen?rzi és büntetheti.
Egyedi mentesség esetén kell-e havi díjat fizetni?
Egyedi mentesség esetén nem kell havi díjat fizetni. A Rendelet alapján annak a pénztárgép üzemeltet?nek, aki mentességet kapott az online adatkommunikáció alól a NAV-tól, El?fizet?i Szerz?dést kell kötnie a Szolgáltatóval. A mentességet a pénztárgép üzemeltet?jének a NAV-tól kapott engedéllyel kell igazolnia a Szolgáltató felé. A pénztárgép üzemeltet?jének legkés?bb a mentesség id?tartamának lejárta napján El?fizet?i Szerz?dést kell kötnie.
Mennyi ideig lehet szüneteltetni az el?fizetést?
Legalább 1 hónapig, maximum 12 hónapig.
Fizetésnél milyen adatot kell megadni a közlemény rovatban?
Nagyon fontos, hogy a közlemény rovat informatív legyen a beazonosítás érdekében. Minden kedves ügyfelünk El?fizet?i szerz?dése, és számlája is tartalmazza az ügyfél azonosítót, ami elengedhetetlen a beazonosításhoz. Ennek hiányában nem tudjuk jóváírni a befizetett összeget.
Van-e negyedéves, féléves, vagy éves fizetési mód? Lehet-e utalni egyszerre nagyobb összeget?
Lehet választani negyedéves, féléves vagy éves fizetési módot. A számla a választott id?szakról mindig a naptári negyedév, félév, vagy év els? hónapjában készül. Utalható egyszerre nagyobb összeg, ami jóváírásra kerül az ügyfélfolyószámlán. A túlfizetés a számlán a Havi egyenlegértesít? résznél követhet? nyomon. Az összeg ebben az esetben negatív el?leggel fog mutatkozni, hiszen fizetési kötelezettség nem áll fenn.
Hol található meg a telefonos pin kód?
Az El?fizet?i Szerz?dés els? oldalán találhatóak a bejelentkezéshez szükséges adatok, mint ügyfél azonosító, telefonos PIN kód, Webcare jelszó.
Mi a szüneteltetésb?l való visszakapcsolás módja?
Az erre vonatkozó kérelmet az El?fizet? írásban, postai úton, tértivevényes vagy ajánlott levéllel a Szolgáltató kizárólag erre a célra rendszeresített formanyomtatványának (a formanyomtatvány letölthet? a Szolgáltató weboldalán: www.mobil-adat.hu) a Szolgáltató részére történ? megküldésével, vagy a Szolgáltató ügyfélszolgálatán történ? telefonos bejelentés útján jelezheti a Szolgáltató felé. Írásbeli kérelem esetén a kérelemben – az erre rendszeresített formanyomtatványon – az El?fizet? köteles megjelölni a visszaaktiválás dátumát, amely nem lehet el?bbi, mint a kérelem Szolgáltató részére történ? kézbesítését követ? 15. (tizenötödik) nap, illetve telefonon a Szolgáltató ügyfélszolgálatán jogosult a visszaaktiválást bejelenteni legalább a kérelmezett dátumot megel?z? 15. (tizenötödik) napig.
Ha nem kapott szerz?dést, vagy nincs meg, akkor mi a teend?je?
Ha m?köd? pénztárgéppel rendelkezik, de az Önt kiszolgáló szerviz nem készített egyedi El?fizet?i Szerz?dést, akkor azonnal vegye fel a kapcsolatot a szervizével, vagy ügyfélszolgálatunkkal! Az egyes pénztárgéptípusok szervizlistája megtalálható honlapunkon. Az aktuális El?fizet?i Szerz?dés megtekinthet? a honlap dokumentumtárjában. Bármilyen nem? ügyintézéshez szükséges az egyedi, hat számjegyb?l álló ügyfél azonosító, ami a szerz?désen, és a számlánkon is megtalálható. Ennek hiányában az ügyfélszolgálattal történ? egyeztetés segít a beazonosításban.